Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

-Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΕ

Ζήτησα από το Θεό να μου δώσει δύναμη
κι Αυτός μου έδωσε δυσκολίες για να τις ξεπεράσω.
Του ζήτησα σοφία
κι Αυτός μου έδωσε προβλήματα να μάθω να λύνω.
Του ζήτησα οικονομική άνεση
κι Αυτός μου έδωσε νου και ικανότητα να δουλεύω.
Του ζήτησα θάρρος
κι Αυτός μου έδωσε κινδύνους να ξεπεράσω.
Του ζήτησα αγάπη
κι Αυτός μου έδωσε προβληματικά άτομα να βοηθώ.
Του ζήτησα χάρες
κι Αυτός μου έδωσε ευκαιρίες να εκμεταλλευτώ.
Απ΄ότι ζήτησα δεν πήρα τίποτε – τίποτε απ’ αυτά που ήθελα.
Πήρα όμως τα πάντα – αυτά που πραγματικά χρειαζόμουν.

Η προσευχή μου εισακούστηκε.

7 σχόλια:

Ιωάννης Νικόπουλος είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια oce Pero....Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να εχουμε!Πολύ ομορφο το ιστολόγιο σας καλή επιτυχία ευχομαι!!!
Σ'αυτό που εθιξες εχω να πώ οτι:
Οι θνητοί δεν ειναι αθάνατοι γιατί δεν ειναι θεοί...Μπορούν ομως να νικήσουν το θάνατο,την κτιστότητα, τη φθορά, το μηδέν, εάν ενωθούν μ'Αυτόν που δεν πεθαίνει,με το Ακτιστο, με τη Ζωή, μ'Αυτόν που δημιούργησε τα πάντα....Ειναι θέμα σχέσεως...svihjami se sto se ne predajes!!!Puno pozdrava svima!!!

Ιωάννης Νικόπουλος είπε...

Χαίρομαι πάτερ που δημιούργησες το "Μπλογκόσπιτό"σου!Τώρα οι αποστάσεις εκμηδενίζονται και η επικοινωνία μεγαλώνει.Ευχομαι να το χτίσεις σύντομα και να το διαμορφώσεις κατα το καλύτερο τρόπο!
Στο θέμα μας θέλω να προσθέσω, οτι: Τίποτε δεν ειναι εκ φύσεως αθάνατο, παρά μόνο ο Θεός.Διαφορετικά θα σήμαινε οτι ο Θεός δημιούργησε εναν αλλο θεό!
Καλή σου μέρα....

у Лајковцу είπε...

Pomaze Bog oce!Zeleo bih da o Vama i Vasoj porodici vise saznam.Necu putem komentara, vec cu Vam napisati pismo na vasu Email adresu. Ja volim Grcku i njen nama najblizi Pravoslavni narod. Posebno imam razloga da je volim jer je moj deda proveo ceo zivot u Manastiru Hilandaru.Od 1926 do 1967.god.kada se kao Proiguman i staresina manastira na prvi dan Bozica te 67.g. preselio u Vecnost.Zvao se o.Mihailo Matic. O tome cu Vam opsirnije pisati.
S Bozijim Blagoslovom! o.Toma Matic

π.Πέτρος είπε...

Bog vam pomogao oce.
rado sam procitao za vasu dedu.
akon ste culi nas arxiepiskop xristodulos umro, danas je bila sahrana.bio je mnogo dobar u svemu.
bicemo u kontaktu
p.p

Ανώνυμος είπε...

Jesam, cuo sam i ovom prilikom izrazavam duboko zaljenje za Arhiepiskopom Hristodulosaom. To je dobro za njegovu Dusu da je bio dobar i plemenit covek. Boze zdravlja cujemo se i postom a ove moje komentare uklonite mozda im nije bas mesto ovde da budu.
S Bozijim Blagoslovom o.Toma Matic

Ανώνυμος είπε...

POMAZE BOG OCE PETRE!
AKO STE DOBILI MOJU POSTU ODGOVORITE MI NA crkvalajkovac@veze.net
S Bozjim Blagoslovom o Toma Matic Lajkovac

Unknown είπε...

-Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΕ
Ζήτησα από το Θεό να ζήσει ο πατέρας μου κι Αυτός μου τον πήρε γιατί τον είχε πολύ περισσότερη ανάγκη από όση τον είχα και θα τον έχω εγώ ποτέ.
Ζήτησα από το Θεό να πεθάνω κι Αυτός μου έδωσε ζωή για να χαρώ την κάθε στιγμή.
Του ζήτησα χρήματα κι Αυτός μου έδωσε τη δυνατότητα να προσφέρω έστω και το ελαχιστότατο σε ανθρώπους φτωχούς.
Του ζήτησα αγάπη αληθινή και έγινα προβληματικό άτομο, υποφέρω είκοσι χρόνια από ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή, μα μέσα από το βαθύτατα προβληματικό χαρακτήρα τον οποίο είχα πάντα αγάπησα πάρα πολύ τον εαυτό μου, έστω και μετά από είκοσι χρόνια.
Αυτή είναι η αλήθεια για την ιστορία που έζησα. Ο Θεός δε μου έδωσε ποτέ αυτό το οποίο του ζήτησα. Μου έδινε όμως κάθε φορά αυτό που είχα ανάγκη και έτσι η προσευχή μου εισακούστηκε. Ο Θεός ήταν υπερβολικά δίπλα μου σε όλες τις δυσκολίες της ζωής μου και στις μεγάλες δυσκολίες μου με κρατούσε πάντα τρυφερά μέσα στην αγκαλιά του. Δεν ξέρω τι έκανα για να αξίζω όλα αυτά τα καλά που μου έδωσε ο Θεός, αλλά πάντως θέλω να αδράξω την ευκαιρία για να του πω ότι τον ευχαριστώ πάρα πολύ ειλικρινά για όλα.