Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

-ΓΙΑΤΙ;

Πολλές φορές στις ατυχίες της ζωής μου ρώτησα τον Θεό:

ΓΙΑΤΙ?

Νομίζω πως πήρα ένα μέρος της απάντησης μου....

Μια ψυχή ενός ανθρώπου μίλαγε με τον Θεό και ο Θεός του έδειχνε μέσα στην έρημο έναν δρόμο που είχαν φτιάξει δύο ζευγάρια απο χνάρια.

Ρωτάει ο άνθρωπος τον Θεό:
-Τι είναι αυτό που βλέπω;

Κι εκείνος του λέει:
-Αυτή είναι η πορεία της ζωής σου απο τότε που γεννήθηκες μεχρι σήμερα.

Ανθρωπος:
-Αφού αυτή είναι η πορεία της ζωής μου, γιατί υπάρχουν δύο ζευγαρια χνάρια;

Θεός:
-Το ένα είσαι εσύ που προχωράς και φτιάχνεις την ζωή σου και το άλλο δίπλα σου είμαι εγώ που σε κρατάω απο το χέρι.

Ανθρωπος:
-Ωραία, αλλα σε κάποια σημεία υπάρχει μόνο ένα ζευγάρι χνάρια.

Θεός:
-Σε αυτά τα σημεία του δρόμου είναι οι στεναχώριες και οι δυσκολίες της ζωής σου.......
Ο ανθρωπος πολύ στεναχωρημένος ρωτάει:
-Γιατί σε αυτές τις στιγμές που σε χρειαζόμουν με άφησες μόνο μου;;;...

και ο Θεός του απαντάει:
-Εκείνες τις στιγμές σε κράταγα στην αγκαλιά μου...

1 σχόλιο:

Ιωάννης Νικόπουλος είπε...

Πολύ συγκλονιστικά ειναι αυτά τα κείμενα!Θα πρέπει καθημερινά να τα μελετούμε και να προβληματιζόμαστε...Γνωρίζουμε μήπως την πηγή;
Σέρβικα blogs μπορούμε να εντοπίσουμε;
Πολλούς χαιρετισμούς ....
Ιωάννης